دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی موج نهم اثر آیازوفسکی

معرفی موج نهم اثر آیازوفسکی

اثر نقاشی موج نهم

موج نهم اثر نقاشی ارمنی روسی در سال 1850 نقاش دریایی ایوان آیازوفسکی میباشد. این بهترین اثر شناخته شده او است.

 

این عنوان به عبارتی قدیمی قایقرانی اشاره دارد که به موجی با اندازه باورنکردنی اشاره دارد که پس از توالی موج های به تدریج بزرگتر به وجود می آید.

این تصویر به معنای واقعی کلمه پدیده آب و هوا و به معنای سرشار از احساسات پر از طوفان است. این در سال 1850 نوشته خلق شد و در آن زمان به معنای واقعی کلمه در یک زمان کوتاه به یک شاهکار معروف تبدیل شد.

به دلیل شهرت ، این نقاشی به کاخ تزار نیکلاس اول راه یافت.

شافت نهم چیست؟ این قویترین امواج ، بالاترین نقطه طوفان است. تصویر دریا را نشان می دهد ، که هنوز از طوفان بهبود نیافته است. موج ها ، یکی یکی ، در کناره های قایق می کوبند ، اگر می توانید آن را هنر شناور ، خسته شده از طوفان شب ، مردم سوار بر کشتی بدانید. چهره های آنها تقریباً دیده نمی شود ، اما چهره های خمیده شان امتیازاتی را به طبیعت داده اند ، قلب آنها امیدوار است که همه چیز بگذرد و خداوند متعال ترحم کند و به آنها نجات دهد. به هر حال ، آنها هنوز نمی دانند چه چیزی بیشتر در انتظار آنها است ... در روسی ، عبارت "موج نهم" به نمادی از یک خطرناک یا بالاترین افزایش چیزی تبدیل شده است.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

با نگاهی به آسمان آبی که توسط خورشید روشن شده است ، می توانیم فرض کنیم که به زودی همه چیز فروکش خواهد کرد ، دریا آرام خواهد شد و مسافران به خانه خود می رسند. اما با نگاهی به آب سیاه می فهمیم که نجات حاصل نخواهد شد و مسافران مجبور می شوند جان خود را به اعماق آب بدهند.

قوی ترین بخش این کمپوزیسون در مرکز نقاشی قرار دارد که مرموز ترین و عرفانی ترین بخش و نمایش دهنده تشعشعات خورشید می باشد و به صحنه با طیفی از رنگهای قوی سبز و صورتی روشنایی بخشیده است.

آثاری از این طبیعت در لحظاتی ایجاد می شوند که رشد خلاقانه فرا می رسد . این آخرین اثر Aivazovsky نیست ، که با شور و نشاط وضعیت آشفته دریا را توصیف می کند ، اما این نقاشیی بود که او را به شهرت جهانی رساند و یک بلیط "طلایی" به او به صفوف هنرمندان مشهور اهدا کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده