بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی اثر خانواده ی رولین از ون گوگ

معرفی اثر خانواده ی رولین از ون گوگ

خانواده ی رولین

نقاشی‌های ونگوگ را می‌توان جزء اولین آثاری که رکورد گران قیمت‌ترین اثر هنری را بین میلیونها اثر شکسته است، دانست. این آثار در زمان فروش خود به بالاترین قیمت به فروش رسیده اند.

نقاشی‌های ونگوگ با اختلاف قیمت های نجومی نسبت به ارزش قبلی آنها و در کمتر از 90 ثانیه در حراجی ها به فروش می‌رسیدند.

آثاری که به شما معرفی می کنیم براساس آخرین قیمت‌های فروخته شده تا سال 2014 می باشد. شاید قیمت نقاشی‌های ونگوگ از هنرمندانی چون مارک روتکو، جکسون پولاک، پابلو پیکاسو و یا اثر "کی ازدواج خواهی کرد؟" پل گوگن (رکورد دار کنونی برای گران‌ترین اثر) و یا اثر "کارت بازی" پل سزان ارزان‌تر باشد ولی شهرت هیچ یک از این افراد به هنرمند هلندی در فروش آثار نمی‌رسد.

مجموعه ی «خانواده ی رولین» در تاریخ 1 اوت سال 1989 توسط یک کلکسیونر اهل زوریخ به موزه هنر نیویورک در یک معامله خصوصی به فروش رسید. اثر های هنری این هنرمند در  موزه ی ون گوگ در آمستردام، متروپولیتن نیویورک، گالری ملی هنر واشنگتن، انستیتو هنر شیکاگو، موزه ی هنرهای زیبای بوستون و موزه ی هنر فیلادلفیا نگهداری می شود.

مجموعه ی «خانواده ی رولین» در کل 22 تابلو می باشد که شامل 5 تابلو از چهره ی جوزف، 6 تابلو از آگوستین، 3 تابلو از آرمند، 3 تابلو از کامیله، 3 تابلو از مارسله و 2 تابلو از مارسله در آغوش مادرش است.

بسیاری از مردم بر این باورند که مجموعه ی نقاشی «گل های آفتابگردان» تنها مجموعه ی وینسنت ون گوگ است. در حالی که ون گوگ مجموعه ی دیگری نیز با عنوان «خانواده ی رولن» دارد که شامل 22 تابلو می باشد.

وینسنت ون گوگ در سال 1888 از پاریس به شهر آرل در جنوب فرانسه رفت. در این شهر با شخصی به نام جوزف رولین، که یک پستچی بود آشنا شد.

جوزف صمیمی ترین و فداکارترین دوست وینسنت در دوران اقامت او در آرل بود. او همواره پشتیبان وینسنت بود و از آثاری که او پدید می آورد بسیار تعریف می کرد. پیشانی عریض و بینی پهن، و همچنین نوع ریش رولین، برای وینسنت تداعی گر چهره ی رمان نویس مشهور روس، فیودور داستایوسکی بود. تحسین تابلوهای وینسنت توسط جوزف، همواره برای وینسنت اهمیت فراوانی داشت.

وینسنت در روز 4 دسامبر سال 1888 به برادرش تئو در نامه ای نوشت:

من چهره های تمام اعضای یک خانواده را نقاشی کردم. خانواده ی همان پستچی که قبلا هم چهره اش را نقاشی کرده بودم. مرد خانواده (جوزف)، همسر او (آگوستین)، کودک (مارسله)، پسر نوجوان (کامیله) و پسر شانزده ساله (آرمند)؛ همه ی آن ها شخصیتی واقعی دارند و فرانسوی اصیل هستند. گرچه شباهتی به روسی ها دارند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده